3 Mart 2013 Pazar

Umut.

Filmi kaç kere izledim,kaç kere hüngür hüngür ağladım bilmiyorum ama benim hayatımı çok fazla değiştirdiğini söyleyebilirim..

Eğer The Shawshank Redemption filmini izlemediyseniz çok fazla şey kaçırıyorsunuz demektir.Ben bu filmi ne izlemekten,ne övmekten,ne de repliklerini tekrar tekrar okumaktan sıkıldım..

Filmi izlerken başka bir dünyada oluyorsunuz kesinlikle hem gülüyor hem de ağlıyorsunuz.Önemli olan da bu zaten.Filmin sizin içinize işlemesi..Ve bunu başarabilen sayılı filmlerden.Hatta keşke filmde ben de oynasam bile diyorsunuz.

Özellikle filmin replikleri çok güzel.Mesela benim favori repliğim : '' Müzik buradaydı yani içimde. Müziğin güzelliği budur. Onu kimse  sizden alamaz.
Ve daha fazlası... Filmi eğer hala izlemediyseniz şiddetle tavsiye ediyorum.Yorumlarınızı da beklerim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
hayallerin kadar güzelsin. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template